من.ساده

دفتر خط خطیهای یک منِ ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد
که ماه بعد از سپیده
و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد
که پیله بعد از پروانه
و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی میشود...

من.ساده

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

  • ۱۹ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۲۷ شور
  • ۱۷ مهر ۰۲، ۲۳:۵۲ - خون بهای عشق :)

هبوط، بی حوا!

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۴:۴۲ ب.ظ

تو از بهشت من سیب خواستی

من از بهشت تو دل!

من از بهشت خود سیب کندم 

تو از بهشت خود دل نکندی...

من تنها سقوط کردم

تو، تنها سکوت...

۹۳/۰۴/۲۱ موافقین ۶ مخالفین ۰

سقوط

بهشت

هبوط

دل

سیب

من.ساده

سکوت

دلنوشته

نظرات (۷)

۲۱ تیر ۹۳ ، ۲۲:۰۲ خانوم وکیل
سلام
هرکس راهی زمین شده، سیبی برای کسی چیده
همدرد زیاد است در این زمینه!

پاسخ:
سلام
گویا اگر نمیچیدیم زمینی نمیشدیم..
۲۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۹ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙

 روزی آب و سفره ی نان منی حسن

 ماهِ مبارکِ رمضان منی حسن


ای در هوای پاک نگاهت سلام ها

نامت نداشت سابقه ای بین نامها


 ای سبزی بهار خدا سیر میشوند

 از عطر سفره های حضورت مشام ها


بیرون بیا و چشم مرا هم قدم بزن

 هم سفره ی فروتن جمع غلام ها


 در کوچه ات کسی به کسی جا نمیدهد

مکثی نما به شوق چنین ازحام ها


سائل شدن کنار نگاه تو واجب است

 وقتی گدا به چشم تو دارد مقام ها


تو سفره دار شهر خدا ما گدای تو

 مثل کبوتریم و اسیر هوای تو



سلام بر لحظه ‏هایی که تو را آوردند! 
سلام بر لب‏های رسول اللّه‏ که میلاد تو را به درگاه پروردگار، سبحه گفت و نام یگانه ‏ات را از دست جبرئیل گرفت و در گوش عصمتت زمزمه کرد! 
سلام بر لبخند سرافراز علی علیه‏السلام ، که در طلوع تو اتفاق افتاد! 
سلام بر تو، امامتِ فردای پس از علی! 
سلام بر تو، شباهتِ بی‏شائبه محمدی! 
سلام بر اقیانوس کرامت و سخاوتی که از دامان «کوثر» و «ابوتراب» برخاست. 



سلام

عیدتون پر نور

پاسخ:

سلام

تشکر، همچنین...

بسم الله الرحمن الرحیم
واذ قلنا للملائکه اسجدوا لادم...
حیف که قدر این سجده را نمیدانم...
سلام. خیلی عالی می نویسید.تبریک
پاسخ:
سلام
تشکر
عیدتون مبارک
احسنت بر تو...
۲۹ تیر ۹۳ ، ۰۸:۴۳ کمیل کمالی
سلام
کولاک کردی تو این پست ها...
+
شب های قدر ما رو یادت نره!
یا علی
پاسخ:
سلام
ملتمس دعاییم
نظراتتم باز کن حاج آقا ...
۰۲ مرداد ۹۳ ، ۰۹:۳۷ کمیل کمالی
در نظر-بازی ما بی خبران حیرانند...
:))
پاسخ:
طیب الله به منزل دومتون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">