من.ساده

دفتر خط خطیهای یک منِ ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد
که ماه بعد از سپیده
و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد
که پیله بعد از پروانه
و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی میشود...

من.ساده

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

  • ۱۹ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۲۷ شور
  • ۱۷ مهر ۰۲، ۲۳:۵۲ - خون بهای عشق :)

باور نکردنی شده ام زنده مانده ام

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۱۱ ب.ظ

جان داده ترین

جان داده ترین زنده دنیاست

باور نکنی!

زندگی این منِ بی تو...

۹۴/۱۱/۲۵ موافقین ۵ مخالفین ۰

باور

بی تو

جان داده

دلتنگی

دلنوشته

زندگی

مرده

من.ساده

نظرات (۶)

شب های هجر را گذراندیم و زنده ایم

ما را به سخت جانی خود این گمان نبود...
پاسخ:
ممنون قشنگ بود
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۲۱ باران بهاری

" حال ساده" ی بودن با "سوم شخص مفرد"  که سخت شود...

یا باید مردگی کرد یا...

دل پناهی  جست در قاب ماضی هایی که هنوز من و او می توانیم در آن اول شخص جمع باشیم...

ممنون از این مطالب

سلام :) 
سال نو مبارک ...
وبلاگتون رو خیلی دوست دارم دیدم توی یکی از وبلاگ ها نظر گذاشتید خوشحال شدم که دوباره فعالیت دارین ... 
متن و تصویرتون هم عالی بود اگر اجازه بدین اون رو در کانال و سایتم انتشار بدم ؟ 


__________________
jameolhoda.ir
پاسخ:
سلام. همچنین
بزرگوارید
اجازه نیازی نیست، ممنون
ممنون...
زیبا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">