من.ساده

دفتر خط خطیهای یک منِ ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد
که ماه بعد از سپیده
و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد
که پیله بعد از پروانه
و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی میشود...

من.ساده

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

  • ۱۹ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۲۷ شور
  • ۱۷ مهر ۰۲، ۲۳:۵۲ - خون بهای عشق :)

جنبش سبز

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷ ب.ظ

هنوز نفس میکشد

جنبش سبز جای خالی حضورت

شلوغ میکند، شعار میدهد!

چه آشوبگریست.. خیابانهای اصلی دلم را پر کرده و هنجارشکنانه راس نظام عقلم را نشانه میرود این دل تکراری.. 

دل تنگ..!

شعله اغتشاشات اخیر درونم باز گر گرفته،

شاید فرو اگر مینشست، غبار کنار میرفت و فتنه نبودنت رنگ میباخت

رسوا میشد آن عامل اصلی فتنه...

تو میشناسی اش، نامش 'من' است..

بگذار همه بفهمند فتنه گر همین 'من' است.. شاید فرجی شد..

به امید روزی که درخواست عمومی جوارحم کنار گذاشتن رافت غیر اسلامی و اجرای محاکمه اش باشد، نشسته ام به انتظار..

شاید آن روز، خبر آمد خبری در راه است..

من.ساده 8 اسفند92

۹۲/۱۲/۰۸ موافقین ۳ مخالفین ۰

من.ساده

رافت اسلامی

راس نظام

اغتشاش

فتنه

هنجار شکنی

جنبش سبز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">