من.ساده

دفتر خط خطیهای یک منِ ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد
که ماه بعد از سپیده
و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد
که پیله بعد از پروانه
و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی میشود...

من.ساده

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

  • ۱۹ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۲۷ شور
  • ۱۷ مهر ۰۲، ۲۳:۵۲ - خون بهای عشق :)

در یک چشم بر هم زدن

جمعه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷ ق.ظ

کاش از صدای انفجار چشمانم بسته نمیشد
پدرت راست میگفت
زندگی فقط یک چشم بر هم زدن است..
من چشم برهم زدم، پدرت رفت
من چشم بر هم زدم، تو رفتی
چشم باز کن دخترم
تا با نهیب موشک بعدی
تو چشم بر هم بزنی، من بیایم..

۹۳/۰۵/۳۱ موافقین ۴ مخالفین ۰

نظرات (۴)

۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۲ مهدی هدایتی
زندگی فقط یک چشم بر هم زدن است...
.
.
.
احسنت...این وبلاگتون هم مثل اون یکی خوبه
پاسخ:
سلام
زنده باشید..
۰۶ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۲۶ مسعود دهقان
سلام
ولادت خواهر خورشید، دختر آفتاب، حضرت معصومه سلام الله علیها مبارک
پادکست بهشت قم، راز زیارت نامه...آماده است...بشنوید که اگه توفیق زیارت پیدا کردید عارفا بحقها باشه
یا علی
ممنون بخاطر مطالب خوبتون 

بروزیم 

یاعلی
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۳ دلی بارانی.
آخی. خیلی دلم گرفت 😭😭😭😭

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">