من.ساده

دفتر خط خطیهای یک منِ ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد
که ماه بعد از سپیده
و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد
که پیله بعد از پروانه
و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی میشود...

من.ساده

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

  • ۱۹ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۲۷ شور
  • ۱۷ مهر ۰۲، ۲۳:۵۲ - خون بهای عشق :)

ما زنده به آنیم؟!

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۱ ب.ظ

سرخوشــتر از آنیـم که آرام نگــــیـریم

موجیم ولی صخره و دریا صنم ماست!


با این اوضاع روزگار ما ابیات هم احتمالا ناچار از پذیرفتن داروینیسم میشوند..!
۹۳/۰۴/۱۱ موافقین ۵ مخالفین ۰

موجیم

داروین

روزمرگی

صخره

دریا

سرخوش

نظرات (۸)

۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۵:۵۳ تنهای تنهای تنها
جدا زیبا بود...!
پی نوشت از متن هم جالب تر بود...!:)
"سرخوشیم" واقعا!
قابل تأمله...
اینجاست که باید گفت:
من دیگه حرفی ندارم...!
پاسخ:
:)
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۱:۱۳ گــــــــــــــــم گشته
ابیات بچاره چی میکشند...!!
پاسخ:
استفاده کردیم از وبلاگتون..
منم به پیروی از "من ساده" دیگه حرفی ندارم!
پاسخ:
ایشون آستین هستن، اینجوری میفرمایید از ثبت اسناد میان پیگیر احوالمون میشن :)
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۸:۵۴ عبد الزهرا
سلام وبلاگ زیبایی دارید 
صوتی که روی وبلاگتون هست خیلی عالیه 
حسابی کیف کردم
تقریبا بیست بار گوشش دادم
اگه ممکنه برام ایمیلش کنید  یا لینکش رو برام بفرستید
پاسخ:
سلام، تشکر
اینجا هست صوتش:
۱۴ تیر ۹۳ ، ۲۳:۰۵ سمانه روحانی
حس خوبه آهنگ پس زمینه(تو ماهی ومن ماهی این برکه ی کاشی)
بهمراه مطالب گیراتون
بسیار مجذوبم کرد...

موید باشید
پاسخ:
زنده باشید..
تفاوت بین دوران تکنولوژی و دوران برده‌داری اینست که بردگان کاملا از این مطلب که آزاد نیستند آگاهی داشتند. -نسیم نیکولاس طالب
پاسخ:
طیب الله!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">