من.ساده

دفتر خط خطیهای یک منِ ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد
که ماه بعد از سپیده
و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد
که پیله بعد از پروانه
و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی میشود...

من.ساده

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

  • ۱۹ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۲۷ شور
  • ۱۷ مهر ۰۲، ۲۳:۵۲ - خون بهای عشق :)

محصول مشترک

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲ ب.ظ

این زمین خورده محصول تقلای مشترک ماست

وقتی من کَلِ دنیایی را می خواباندم

تو تب عشقی را

و نه من موفق شدم نه تو...

۹۴/۱۱/۲۲ موافقین ۴ مخالفین ۰

تب عشق

تقلا

دلنوشته

دنیا

شکست

عشق

محصول مشترک

من.ساده

کل دنیا

نظرات (۱)

۰۶ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۰۷ باران بهاری

بی خوابی دنیا بهانه است !

وقتی "من" تنها کسی است که باید بیدار باشد ...

و افسوس که دنیا او را پیش تر خوابانده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">