من.ساده

دفتر خط خطیهای یک منِ ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد
که ماه بعد از سپیده
و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد
که پیله بعد از پروانه
و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی میشود...

من.ساده

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

  • ۱۹ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۲۷ شور
  • ۱۷ مهر ۰۲، ۲۳:۵۲ - خون بهای عشق :)

مسئولیت پذیر باش

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۵ ب.ظ

حالا که نگذاشتی مسئولیت با تو بودن را بر عهده بگیرم

مسئولیت بی تو بودن را بر عهده بگیر!

۹۳/۰۴/۲۵ موافقین ۴ مخالفین ۰

بی تو

مسئولیت

با تو

من.ساده

دلنوشته

نظرات (۳)

۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۴:۳۴ ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان

**بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‏**

اللهمّ نَبّهْنی فیهِ لِبَرَکاتِ أسْحارِهِ و نوّرْ فیهِ قلبی بِضِیاءِ أنْوارِهِ و خُذْ بِکُلّ أعْضائی الی اتّباعِ آثارِهِ بِنورِکَ یا مُنَوّرَ قُلوبِ العارفین


خدایا آگاهم نما در این ماه از برکات سحرهایش، و روشن کن در آن دلم را به پرتو انوارش، و بگمار تمام اعضاء و جوارحم را به پیروی کردن آثارش، به نور خودت ای روشنی بخش دل‌های عارفان.


divare-majazi.blog.ir

۲۵ تیر ۹۳ ، ۲۲:۵۷ تنهای تنهای تنها
امشب ما رو هم از دعاهاتون فراموش نکنین...
یا ساقی.../
۲۷ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۷ گــــــــــــــــم گشته
این روزها همه بی مسئولیت شده اند... همه!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">