من.ساده

دفتر خط خطیهای یک منِ ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد
که ماه بعد از سپیده
و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد
که پیله بعد از پروانه
و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی میشود...

من.ساده

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

  • ۱۹ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۲۷ شور
  • ۱۷ مهر ۰۲، ۲۳:۵۲ - خون بهای عشق :)

وطن پرستو

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۵۱ ب.ظ
پرستویی که مقصد را در کوچ می بیند هم از ویرانی لاشه اش می هراسد!
مرگِ پرستوی من مرگِ بال نیست، زندگیِ قفس است..!
وطنت رهایی باد که بهار هم کوچیدنیست...


پ.ن: وطن پرستو بهار است ، و اگر بهار مهاجر است از پرستو مخواه که بماند ، پرستویی که مقصد را در کوچ می بیند از ویرانی لانه اش نمی هراسد.(شهید سید مرتضی آوینی)
۹۳/۰۳/۲۸ موافقین ۲ مخالفین ۰

لانه

سید مرتضی

ویرانی

پرستو

شهید

کوچ

آوینی

من.ساده

بهار

دلنوشته

نظرات (۵)

خیلی قشنگ بود....
مرگِ پرستوی من مرگِ بال نیست، زندگیِ قفس است..!
...
بسیار زیبا
زیبا بود
این جمله رو دوست دارم
"وطنت رهایی باد"
وطنت رهایی باد که بهار هم کوچیدنیست ...
مثل همیشه باید چند بار خواند تا مفهوم زیبایش را فهمید و لی در اخر متوجه زیبایی و مفهوم نوشته خواهی شد
#احسنت
تمام مفهوم چند خط قبل را در خط اخر فهمیدم
پاسخ:
ممنونم لطف دارید
ما نفهمیدیم
?:|
ماه بهار دلها مبارک... التماس دعا
پاسخ:
بله
کاش همین ماه، ماه رهایی دلها بشه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">