من.ساده

دفتر خط خطیهای یک منِ ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد
که ماه بعد از سپیده
و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد
که پیله بعد از پروانه
و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی میشود...

من.ساده

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

  • ۱۹ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۲۷ شور
  • ۱۷ مهر ۰۲، ۲۳:۵۲ - خون بهای عشق :)

کینه ظلم برای من، لبخند زهرا (س) برای تو..

پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۹ ب.ظ

کودکم!

نه رفح نه غزه نه رام الله،

نه تعصب اعراب،

شرمسارم که گذرگاهی برای عبورت باز نبود جز دنیا

شرمسارم که با خاموشیِ تبر ابراهیم هم منجنیق ها برایت بر پاست..!

کودکم!

عبورت درد داشت اما،

حالا آتش غزه برای من،

گلستان بهشت دختر پیامبر برای تو..

رهایی ات مبارک پرنده ام...


۹۳/۰۵/۰۲ موافقین ۳ مخالفین ۰

ابراهیم

گلستان

انما الدنیا دار مجاز

آتش

الدنیا

کودک

گذرگاه رفح

غزه

فلسطین

نظرات (۴)

۰۳ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۰۷ خادم الحسن
سلام دوست عزیز؛
خسته نباشید
من شما رو لینک کردم
اگه دوست داشتید به وبلاگم سر بزنید
منتظر نظراتتون هستم
ممنون
سلام
عیدی عید نداشته ی امسال را دانلود کنید.(+)
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۴ خانوم وکیل
تک تک جملات پر از حسی بود که منتقل می شد
طیب الله
جراحت عمیق و کهنه‌ای که بیش از 60 سال پیش بر پیکر جهان اسلام، نقش بسته بود این‌روزها دوباره سرباز کرده و بشدت ملتهب و دردناک شده است. پاره‌ی تن جهان اسلام و قبله‌ی اول مسلمانان، در زنجیری از خباثت و قساوت، گرفتار آمده است و عده‌ای بی‌ریشه و مجهول‌الهویه، با ادعای مالکیت این سرزمین، صاحبان اصلی آن را آواره کرده و روزانه به کشتار مردم و تخریب خانه‌های فلسطینیان می‌پردازند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">