من.ساده

دفتر خط خطیهای یک منِ ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد
که ماه بعد از سپیده
و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد
که پیله بعد از پروانه
و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی میشود...

من.ساده

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

  • ۱۹ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۲۷ شور
  • ۱۷ مهر ۰۲، ۲۳:۵۲ - خون بهای عشق :)

شکست خورده ترینم کنار شطرنجت

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۳۲ ب.ظ

شکست خورده ترین؛ سربازیست که تا آخر شطرنج

از همه حرکات فقط نگاه را می تواند...

باخته،

چون زود تاخته!

و همین که او "مهره سوخته" است یعنی کسی حجم طولانی سوختنش را نفهمیده...

۹۴/۱۱/۱۸ موافقین ۵ مخالفین ۰

دلتنگی

دلشکسته

دلنوشته

سرباز

شطرنج

عاشقانه

من.ساده

مهره سوخته

نظرات (۱)

محدوده ی بازی من محدود شد با تو
شاهم ولی از کیش یک سرباز می ترسم


ببخشید این صوت کنار وب رو چطور گذاشتید ؟ کدوم قسمت وب باید گذاشت؟
پاسخ:
سلام
امکان اختیاری کد جاوا رو باید از بیان خریداری کنید
بعد یه کد جاوای پخش کننده صوت توی قالبتون قرار بدید. (جستجو بکنید زیاده از این کدا)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">