من.ساده

دفتر خط خطیهای یک منِ ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد
که ماه بعد از سپیده
و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد
که پیله بعد از پروانه
و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی میشود...

من.ساده

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

  • ۱۹ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۲۷ شور
  • ۱۷ مهر ۰۲، ۲۳:۵۲ - خون بهای عشق :)

کمی حدیث تنهایی..

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۵۵ ب.ظ
دل من تنهایی اش را از روز تقسیم دارد،
وقتی عقل دست و پا خواست و او فقط مهربانی...
ثانیه ای از "فَیَکـُون"ِ خواسته اش نگذشته بود که دست مهربانی برایش سیب چید!
بی دست و پا حساب فریبش را نکرده بود...
دست، در تملک عقلی بود که میخواست دل را هم صاحب شود..!
۹۳/۰۳/۲۷ موافقین ۲ مخالفین ۰

روز تقسیم

دل

سیب

کن فیکون

تنهایی

مهربانی

من.ساده

عقل

دلنوشته

نظرات (۳)

۲۸ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۴ گــــــــــــــــم گشته
حدیث است دیگر...
سلام
مثل همیشه عالی و زیبا...
خداقوت
پاسخ:
سلامـ
خیـلیـ ممنونـ..
مثل همیشه . پراز مفهوم
که به راحتی نمیتوان درباره اش نظر داد و باید چند بار خواند ..
قلمتان پر برکت ..
بعضی از دل نوشته های شما رو در قالب پیامک برای  دوستانمان  منتشر می کنیم امیدوارم راضی باشید
پاسخ:
اختیار دارید، باعث افتخار..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">