من.ساده

دفتر خط خطیهای یک منِ ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد
که ماه بعد از سپیده
و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد
که پیله بعد از پروانه
و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی میشود...

من.ساده

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

  • ۱۹ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۲۷ شور
  • ۱۷ مهر ۰۲، ۲۳:۵۲ - خون بهای عشق :)

آدرس صحیح!

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۶ ب.ظ

آنهایی که میگویند آزادی قبل از انقلاب بود یا از غرب می آیند یا نقشه را برعکس گرفته اند!

از شرق، امام حسین (ع) را که ادامه بدهی، بعد از انقلاب به آزادی میرسی..!

۹۳/۰۳/۱۵ موافقین ۱۳ مخالفین ۱

آزادی

غرب

انقلاب اسلامی

شرق

امام حسین

میدان آزادی

من.ساده

نظرات (۱۵)

جالب بود .........همه چیزو وارونه می بینند!!!!!!!!!
فوق العاده بود
احسنت
عجب!
خیلی جالب بود!
یعنی خیلی زیادی جالب بود!
!
من به این نگاه متفاوت شما غبطه میخورم بسیار عالی بودموفق باشین
سلام جالب بود
پاسخ:
علیکم السلام، تشکر
عــــــــــــــــــــــــالی است
سلام علیکم
خدا قوت
التماس دعا
پاسخ:
علیکم السلام
محتاجم، التماس دعای فرج
طیب‌الله!
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۱ گــــــــــــــــم گشته
سلام علیکم
ان شالله مسیر قلمتون ازشرق وبعد از امام حسین ع انقلابی کند و آزاده شود!
پاسخ:
علیکم السلام
تشکر، همچنین حضرتعالی..
۱۰ تیر ۹۳ ، ۱۸:۰۵ سرباز گمنام
خیلی جالب
با اجازه من لینکتون میکنم
تا بازم بیام اینجا و لذت ببرم از دل نوشته هاتون...
یاعلی
پاسخ:
نظر لطف شما و باعث افتخار ماست :)
علی (ع) یارتون..
احسنت...
عالیییییییییی
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۴:۳۶ سمانه روحانی
احسنت......
بسم الله النور
بسیار خلاقانه و عالی بود.
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۲:۲۲ پلڪــــ شیشـہ اے
احسنت 
عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">