من.ساده

دفتر خط خطیهای یک منِ ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد
که ماه بعد از سپیده
و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد
که پیله بعد از پروانه
و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی میشود...

من.ساده

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

  • ۱۹ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۲۷ شور
  • ۱۷ مهر ۰۲، ۲۳:۵۲ - خون بهای عشق :)

پرواز دوست داشتنی

جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸، ۰۸:۴۹ ق.ظ

به افسوس نگاه مرغ و خروسهای باغچه مادربزرگ فکر می کنم، وقتی به کبوتران آسمان خیره می شدند..
همیشه دلم به حال نگاهشان می سوخت،
اما چنین روزهایی قشنگ می شود فهمیدشان!
چگونه اش را نمی دانم اما این بار باید شهادت سردار سلیمانی را نظاره کنیم.

ما کجای زمین داریم نوک میزنیم و آنها تا کجای آسمان پر می کشند..


پ.ن: کم کاری ما در شناساندن داعش و آمریکا در این ترور نقش دارد. نقش دارد که پنتاگون می گوید ترامپ دستور این حمله را داده چون قصد ترور مقامات آمریکایی را داشته. سردار بزرگمان را در خاک غیر خودشان می کشند، در دنیا برچسب تروریست هم بر او می زنند. خودشان را تروریست کش معرفی می کنند.
و ما باید نوکمان در کرمهای وطنی باشد و دفاع کنیم که مدافع حرم مدافع سوریه و عراق نیست..

۹۸/۱۰/۱۳ موافقین ۲ مخالفین ۰

شهید

نظرات (۱)

سلام، خدا قوت به قلمتون، من چند باری پیام هاتون رو برای دوستانم به اشتراک گذاشتن اما در بعضیاشون اسمی از شما و من ساده نبردم، برای حلالیت چه کار کنیم؟ممنون میشم پاسخ بدید

پاسخ:
سلام. ان شالله به درد خورده باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">