من.ساده

دفتر خط خطیهای یک منِ ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد
که ماه بعد از سپیده
و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد
که پیله بعد از پروانه
و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی میشود...

من.ساده

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

  • ۱۹ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۲۷ شور
  • ۱۷ مهر ۰۲، ۲۳:۵۲ - خون بهای عشق :)

مدافع حرم

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۷ ب.ظ

داعش همین دیده های افراطی عاری از شرم است که نگاه حریصش به حرم تو همانقدر موجه است که جهاد نکاحش..!

حرم نجیب! مدافع حرم تو چادر توست...

۹۳/۰۴/۱۵ موافقین ۸ مخالفین ۰

من.ساده

دلنوشته

حجاب

داعش

چادر

حرم

مدافع حرم

نظرات (۸)

۱۵ تیر ۹۳ ، ۲۱:۵۲ علی جواهری تقدس
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی 
عااااااااااالی 
خیلی قشنگه وبلاگت
بیست 
موفق باشی
پاسخ:
سلام حاجی جواهری گل
مخلصیم، منوّر فرمودی عزیزدل
التماس دعای ویژه دارم..
۱۵ تیر ۹۳ ، ۲۱:۵۳ تنهای تنهای تنها
ارتباط خیلی جالبی ایجاد شده بین داعش و حرم و مدافع حرم و "حجاب"...
احسنت.
پاسخ:
تشکر..
زیبایی ادبی احساسیش کمی پایینه، یحتمل از نحسی واژه "داعش" هست که هرکار کردم نشد!
سلام

از آگهی های استخدامی جا نمونی ... [گل]
پاسخ:
سلام

سلام 
خیلی خوب بود
حرم نجیب...
احسنت به این نوع نگاه

پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
عالی بود
احسنت
۱۶ تیر ۹۳ ، ۰۱:۲۲ سمانه روحانی
آقای من

اندووووووه بزرگیست
زمانی که نباشی....

۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۵ گــــــــــــــــم گشته
طیب الله...
حرم نجیب هوا مدافع حرمت را داشته باش.
بسم الله النور
جملات خیلی زیبا در کنار هم نشستند...
بسیار عالی
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">