من.ساده

دفتر خط خطیهای یک منِ ساده

بعد از تو جوری زندگی خواهم کرد
که ماه بعد از سپیده
و مترسک در پاییز...
و جوری خواهم مُرد
که پیله بعد از پروانه
و آدم برفی در فردا...
بعد از تو تمام شب های من آفتابگردانی میشود...

من.ساده

برای اطلاع از مطالب جدید، ایمیلتان را وارد نمایید:

(لطفا بعد از ثبت ایمیل، وارد ایمیل خود شده و فعالسازی را انجام دهید)

  • ۱۹ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۲۷ شور
  • ۱۷ مهر ۰۲، ۲۳:۵۲ - خون بهای عشق :)

اینگونه بی تو بودن من درد میکند

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ق.ظ

در بیخبریها نه فقط نای

نه تنها چشمم

از بس که اشک،

گونه من درد میکند..

۹۵/۰۳/۱۸ موافقین ۲ مخالفین ۰

اشک

بی خبری

درد

دلنوشته

عشق

من.ساده

نای

گونه

نظرات (۴)

سلام علیکم
چه تعبیر تلخ و جالبی...گونه من درد میکند..
چرا اینقدر کم می نویسید؟!
پاسخ:
سلام علیکم
شاید از عواقب رشد کویره که همه چی رو با هم خشک میکنه
اما کویر منو یاد صبر و استقامت میندازه...
کویر نمیتونه روح لطیف رو خشک کنه...
پاسخ:
از درخت لطیف تر؟!
فقط سرابه که از گرمای کویر جون سالم در میبره
عنوان از متن جالبتر بود!
اینگونه بی تو بودن من درد می کند..!
عجب تناقضی!
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۰۳ باران بهاری
ترکیبِ انتظار و درد و هجر و اشکِ تو همان ناب ترین مراعات النظیر جهان است که با ان می شود پر از ایمان شد... ایمان به انفجار نور پشت هر کلمه... ان هم در این رکود کلمه و کلام...
مثل همیشه عالی بودین.
بارانِ کویر قطعا خیلی جذاب تر از خشکسالیه جنگله.

پاسخ:
سلام
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">